Monday 4 April 2011

SNAP/DAP LABEL PKR PARTI GAY DAN BISEKSUAL!!!


Ternyata dakwaan DAP Pusat bahawa pembahagian kerusi DUN Pakatan di Sarawak telah selesai hanyalah penipuan semata2. Ini terbukti apabila beberapa Pemimpin PKR Pusat mengkritik cara pembahagian yang diberikan kepada parti-parti Pembangkang tidak releven dan berat sebelah. DAP Sarawak disaran menimbang semula pembahagian2 tersebut. Namun, kenyataan PKR itu telah dibalas keras dari DAP Sarawak yang menganggap PKR tidak layak bersikap seolah2 telah lama bertapak di Bumi Kenyalang ini. Pembahagian kerusi ini dianggap releven setelah dipertmbang kekuatan parti2 yang bertanding di Negeri ini. Malah DAP Sarawak sempat menyindir meminta Diktator PKR, Anwar Ibrahim fokus dalam menyelesaikan Kes Liwatnya dan Video Seks yang di dakwa melibatkan Anwar. Ini kerana masalah moral Diktator PKR itu tidak disenangan masyarakat di sini kerana pertuduha yang melibat Anwar berkenaan Seks GAY yang menggerunkan penduduka luar bandar.

DAP Sarawak berkata mereka tidak memerlukan sama sekali sebarang cadangan yang meleret ditambah pula dengan kekuatan parti itu jauh ketinggalan berbanding DAP. DAP Sarawak menganggap tuntutan rombakan pembahagian kerusi ini tidak lagi releven sama sekali dan ianya mektamad.

DAP Sarawak begItu hairan apabila beberapa AJK PKR Pusat pula yang sibuk untuk mengaut kuasa, walhal Baru Bian yang merupakan Pengerusi PKR Sarawak tidak mengeluarkan sebarang kenyataan berkaitan hal ini.

Dikhabarkan bahawa ada beberapa kawasan yang menjadi idaman PKR DUN2 di bawah Parlimen Kuching, Bintulu, Sibu serta Miri yang kononnya dapat berkongsi atas semangat. DAP Sarawak PKR telahpun mempamerkan Politik Gila kuasa. Mereka perlu dingatkan kerana tidak ramai populasi yang menyokong Perjuangan PKR apatah lagi PAS. 
 
So, kepada penduduk Belaga, nak hidup gay ke?kalau tak nak, undilah Barisan Nasional.Barisan Nasional parti yang sah.mereka tak menipu rakyat.ini kenyataan.Dap, PKR, SNAP tu semuanya penipu.tipu duit,tipu kuasa da banyak lagi..Undilah Barisan Nasional..iaitu 'YBLL'hidup Barisan Nasional.

No comments:

Post a Comment